Verejné médiá našli odpoveď na aplikácii Spotify v Pocket Casts

BBC Studios a Pocket Casts dnes oznamujú, že britská spoločnosť investuje do amerického prehrávača podcastov. Rozhodnutie prichádza v čase, keď sa viaceré aplikácie podcastov, najmä Spotify, zaväzujú k stratégii exkluzívnych prehliadok, ktorých cieľom je vybudovať lojalitu k ich platforme. Organizácia Pocket Casts sa namiesto toho zaviazala k otvorenému ekosystému podcastingu voľne dostupných kanálov RSS, hovorí generálny riaditeľ Owen Grover.Spotify ilustrácia
„BBC je neuveriteľne zladené s modelom, ktorý sledujeme,“ hovorí Grover. „Zameriavame sa na otvorený ekosystém. Rozmýšľame o nevyhnutnosti udržateľnej budúcnosti pre médium. Stojíme skôr za otvoreným prístupom ako s murovanými záhradami.“
Grover by sa o sumu investície nepodelil. Pocket Casts už vlastní organizáciu NPR, This American Life a ďalšie subjekty verejnoprávnych médií; Investícia do štúdií BBC Studios túto koalíciu iba posilňuje, tvrdí GR.
Investícia BBC Studios bude smerovať k prevádzkovým nákladom rozširovaniu platformy. PC speňažuje svoju platformu prémiovým predplatným, ktoré poslucháčom poskytuje prístup k počítačovej aplikácii, ako aj k ďalším funkciám v aplikácii. GR hovorí, že tím experimentuje aj s „plateným umiestnením“ alebo za určité ceny ukazuje výraznejšie miesto v aplikácii.Spotify aplikácia
„Naším cieľom je samozrejme aj naďalej rozširovať publikum, využívať dosah našich partnerov a dlhodobo podporovať udržateľnosť našej platformy prostredníctvom nášho úsilia o speňaženie,“ hovorí. „Zrejme to nie je rušivé, Všetci myslíme na dôvod a myslíme si, že sú vhodné pre náš imidž značky alebo prístup k značke.“
Investor umožňuje tímu pokračovať v budovanú a dáva spoločnosti PC možnosť uvádzať na trh – hostitelia verejných médií kričia na aplikáciu a povzbudzujú poslucháčov, aby si ju vyskúšali. Táto stratégia im pomohla rásť, pri pohľade na prieskumy poslucháčov a používanie propagačného kódu, hovorí GR.